" Livet är inte dagarna som passerar, det är dagarna du minns "

När jag vaknade i morse, sken solen. Tänkte, vilken underbar dag det blir...sitta i solen och bara njuta. Men icke!  Somnade om, vaknade ett par timmar senare, och då var det som nu...mulet och grått.

Pratat med min mamma nu på morgonen...det funkar inte med stomipåsen, för min stackars pappa. Den lossar hela tiden. Gör mej galen..måste väl finnas ngn som kan sätta fast den riktigt...eller?
Kan tänka mej..el förstå..hur det känns för honom...så jävla förnedrande...
Kan förstå både hans, och mammas oro inför morgondagen. Då skall han hit till lasarettet...tänk om det händer då.....
Igår låg pappa mer eller mindre hela dagen...

Vad händer idag? Ev en fika sen...och ikväll skall min äldsta och jag hem till min yngsta på middag! Skall bli sååå mysigt!!! Fortsätter med " halv 8 hos mej ". Uppskattar det väldigt mycket..att vi ses..äter, fikar el bara pratar. Är så tacksam och glad. att vi har den kontakten vi har!
Ibland slås jag av tanken....Tänk att man kan Älska någon så...som jag Älskar mina döttrar! Är en fantastisk känsla!!!

Varit en sväng på Torp och fikat med min äldsta.
Nu ikväll var hon och jag på middag hos min yngsta. Så mysigt och jättegod mat....hon kan den " lilla " bara hon vill. Hi hi....

Läste precis min äldstas blogg...så fint skrivit...

Kommentarer
Postat av: Yo

aw lille vad gullig du är =)

rubriken är förövrigt ett av mina favvocitat från förr. hihi

2010-05-16 @ 10:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0