Lördag morgon...8 maj...lägger till lite till...

Sover ganska bra på nätterna..inte riktigt lik mej. Undra vad det beror på...kanske att jag egentligen är trött..hur som helst så är det bra! Vaknar iof sig tidigt..och tankarna drar i gång som vanligt.

Kände mej lite låg igår..är väl verkligheten som börjar komma i kapp mej.
Lunchade med en god vän..och det var som jag tidigare sagt...jättetrevligt! Sen var "eftermiddagsmyset" och jag på Lejas och fikade. Blev det ist för Snäckan.
Senare på em hörde min äldsta av sig..så hon bjöd mej på fika på Snäckan. Satt i solen och bara pratade!

Vad händer idag? Nu på fm kommer en god vän på fika, har gjort en blåbär och hallonpaj...mmmm.
Sen har jag inget spec planerat..ev besök ikv..el kanske tar det i morgon ist.

Har sedan igår haft en magkänsla..av att jag kanske borde åka hem till mina föräldrar..men får se hur det blir med det!

Skickade igår det där smset som jag hade bestämt mej för att inte skicka! Stolt över mej själv...nja kanske inte. Han är den ende, som inte hört av sig under dessa 14 dagar. Förstår varför han inte gjort det...men trodde inte, att allt jag och mina döttrar skrivit på bl a Facebook hade ungått honom. Vilket det tydligen hade gjort! Hur som helst nu är smset skickat och även han har fått veta. Bad honom även informera sin fantastiska mamma, som ligger mej så varmt om hjärtat. Vilket han lovade att göra!

Nu på em åkte min faster och jag hem till mor o far. Jättetrevligt! Pratade och fikade...pappa var ganska pigg..är som jag tidigare skrivit..andningen.
Oj så många tabl han äter...säger också att han har ont i ryggen..klart det är ju där vi har lungorna.
Min faster tyckte att det var skönt att se honom..och att han var ganska pigg!
När vi skulle gå...sa pappa..." Tänk..nu när ni varit här...har jag inte varit trött...inte känt att jag har ont..inte ens i ryggen ".....lilla pappa.
Jag sa...det är bra med besök...då skingras tankarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0