Mors Dag!....forts....

Så var det Mors Dag då! Tja vad säger jag om det...?

 Jo, tycker egentligen inte att varken mors eller fars dag är någonting att fira!
Tänk dom som inte har ngn mamma eller pappa...eller det klart...det har vi ju alla! 

Jag menar  dom som har föräldrar som inte lever längre...eller dessa som inte umgås med någon av dom...el där någon av föräldrarna, inte vill ha kontakt med sina barn.

För min egen del idag...så skall jag inte, umgås med min mamma idag. Utan mina underbara döttrar har hittat på något åt mej idag!
Skall bli såå mysigt...att umgås...bara vi tre!!!

Det behöver vi...skratta och bara ha det bra! Hoppas bara att vädret blir lite bättre än nu...eller iaf att det inte regnar!

I morse när jag kom ut på balkongen...var det en underbar luft! Luktade och kändes..precis, som när man är utomlands...härligt! Kanske är den varma luften som är påväg..hitåt. Hoppas kan jag ju!

Kom precis på något, som min pappa alltid sa till mej...:

" Om du ser ett år framåt, är det oändligt, men ser du ett år tillbaka...är det som om det vore i går "

Tänker ofta på detta, och det är ju precis som det är.......

Vad hade då döttrarna hittat på...?
Jo, dom hämtade mej vid 12...sedan bar det av till Liseberg..precis som jag hade önskat!

Tack! Vi har haft en såå mysig dag..blev bjuden på entren...fika...kaffe igen..måste säga att det är sådana här dagar och tillfällen som man minns!

Spelade bara lite...vann en stjärnvisnt...på kexchokladen...jag som aldrig brukar ha tur! Var jättekul!
Stannade till en snabbis på IKEA på hemvägen.

Tack, mina döttrar...för en underbar dag!!!!!

Kommentarer
Postat av: anki

Det låter ju som du fick en bra dag...härligt!!!

2010-05-30 @ 20:05:40
Postat av: Yo

Varsågod. haha.

2010-05-31 @ 00:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0