Nu...för precis en vecka sedan......

Tiden går så...fort...vill helst inte tänka tillbaks...vad som hände för en vecka sedan...

Precis...just nu...kom mina döttrar och jag till lasarettet...där min älskade pappa kämpade för sitt liv.....
Vilket han så småningom...släppte taget om....

Älskade pappa..tror att du sitter i din himmel...och ser hur jag saknar dej.....

Just nu gråter himlen utanför mitt fönster....
Ja, så lite man vet...om livet och hur det skall bli..vilket givetvis är tur!

Tänker mycket på dej...hur du var...vad vi varit med om, du och jag..hur nära vi egentligen stod varandra.

Tänker bl a på en sak....undra hur gammal jag kan ha varit då...
På kvällarna när jag skulle sova...pussade jag alltid dej och mamma, godnatt....sen helt plötsligt gjorde jag inte det...då vet jag att du sa..." Se där, är du för stor för att pussa mej nu.."
Var ju barn då...tyckte väl att det blev skämmigt...att göra det...:)

Eller tänk när du kom upp till Stockholm...vi lastade hela bilen full med flyttsaker...min goda vän som skulle med hem fick knappt plats!...ha ha kan se den synen framför mej, när jag vill.
Du fanns alltid till hands för mej...ställde ALLTID upp!

Tack för att du alltid gjorde det...oavsett hur det än var!

Min äldsta sa några så fina ord igår....löd ungf så här...." Men mamma det vet du väl, att du betydde ALLT för morfar "
Har aldrig tänkt så...eller ens reflekterat över, att det skulle vara så....men det kanske stämmer...

Min mamma sa precis, detsamma idag...så Älskade pappa...det stämmde..nog då!

Denna kväll och natt för en vecka sedan gick konstigt nog, så fort...trots traumat vi befann oss i.
Säger det igen, vilken FANTASTISK personal vi mötte på avd 14...helt otroligt underbar!
Kan inte strö nog med rosor om dom!!!

Vad har hänt annars idag....?
Min mamma och jag har haft en heldag i Gbg...trots regn...så hade vi det sååå mysigt!
Handlat lite....

Sen var det en utställning i 5:an...där jag mötte och kramade en lång....leende man...så fin..;)pratade lite...trots att han var sååå stressad!
Mmm...kramen från, just honom! Var precis vad jag behövde...:)

På hemvägen stannade vi på IKEA...fick lite nya idee`r om att förändra lite i mitt sovrum!

Sen stannade vi till hos min yngsta, på hennes jobb. Köpt en klänning, till henne. Jättefin!
Hon bjöd på kaffe och bulle...smakade sååå bra! Tack, älskade unge!!!

Nu har mamma och jag tagit ett glas vin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0