Pingstafton...22:a maj

Somnade runt 05.30..vaknade sen vid 08.00...el vaknade..sovit så där...

Gick upp och gjorde frukost till mamma och mej..

Sen har hemtfn...mobiltfn...sms...Facebook..gått varma...helt otroligt!
Detta fantastiska nätverk som jag har runt omkring mej!
Ett av tfn samtalen jag fick idag...då sa jag precis detta..helt otroligt med alla som hör av sig...då fick jag sååå fina ord tillbaka....
" Men det beror ju på, att du är du....." tackar för dom orden!

Sen på fm åkte min mamma och jag och hämtade min äldsta...vi åkte till Snäckan...satt i solen och sedan gick vi en promenad.

Såg att socitetshuset var smyckat...skulle förmodligen vara bröllop där...sen var restaurangen smyckad och uppdukad...där skulle gymnasiebalen vara idag....
Alla lyckliga..var och en för sig...och där gick vi...min mamma som förlorat sin älskade man...jag som förlorat min pappa...min äldsta som förlorat sin morfar...tänk...så olika denna Pingstafton är för oss....

Nu på eftermiddagen kom min granne...jag TACKAR för ditt stöd..du har varit helt fantastisk inatt..med sms...och även nu på eftermiddagen....

Sen har min yngsta dotter...min faster...ett par andra släktingar....och min goda vän som jag var hos igår, varit här...fått blommor och vi har fikat.

Min äldsta stannade sedan och åt sallad med min mamma och mej....

Nu slappar min mamma och jag vid tv:n med var sitt glas vin...det är precis vad vi behöver..just nu...

Kommentarer
Postat av: anki

Tänker på er hela tiden o ni klarar detta tilsammans.Jag hade varit såååå tacksam om jag sluppit sköta allt själv med allt vad det innebär.O så skönt att din fina snälla pappa fick det så lugnt på slutet o att ni alla fick vara med.Det kommer att kännas så bra för er när ni sen tänker tillbaka.Jag vet...för det som jag e mest ledsen för o inte kan glömma är att jag ej hann till min mamma eftersom det blev så hastigt o oväntat.Det är den bilden jag hela tiden ser först när jag tänker på min mor...tyvärr tyvärr.Så det betyder så mycket att få vara där i slutet.Jag förstår så mycket ni har i tankarna nu men det blir bättre o bättre sen när det får gått en tid o din fina pappa fått sin sista vila.Tänk att detta skall vi alla gå igenom o e en del av livet...fast visst e väl livet lite konstigt ......kram o va mycket fint o bra du har skrivit......

2010-05-22 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0