Pingstdagen....

Verkligheten börjar att hinna ikapp mej nu....inser hur mycket det är att ta tag i. Vilket man inte har en susning om..innan något sådant här händer.

Kom på mej igår...att det var en sak jag funderade på...kan ringa pappa sen och fråga, tänkte jag. Men kom snabbt på..NEJ..det kan jag inte alls. Är nog inte sista gången jag tänker så....

Vaknade tidigt..men orkade inte gå upp...låg och funderade lite...Tanken slog mej...fanns det något som var ouppklarat mellan min pappa och mej...hade jag frågat och sagt allt jag ville till honom..?
Kom på...att det hade jag.
Känns så skönt att även den biten var färdig!
Tänk så jobbigt om det varit tvärt om...att man aldrig fått fråga el säga det där speciella...
Men även det..lilla pappa kände/känner jag mej klar med!

Efter frukosten idag...var min mamma och jag en sväng på stan. Sen hem, då kom min äldsta samt min " bonus dotter ". Vi åkte till Snäckan och fikade...länge sedan jag skrattat så...hade så kul. Sen var min goda vän med här vi satt i solen på min balkong och pratade och pratade....sen åkte hon hem...och även min mamma.

Lilla mamma...förstår som du skrev i ditt sms..att det inte var kul att komma hem. Känner så med dej. Som du sa...när pappa var sjuk...så även om han inte var hemma...så fanns han där i alla fall....
Sen var jag ensam bara en liten stund,  en annan god vän ringde...och kom hit...så vi tog en fika...pratade och pratade...däremellan har flera ringt och smsat...även mail har jag fått...från grannens underbara mamma!!!

Tänk vilken LYCKA...att ha detta nätverk...som funnits och finns runt mej...beredda att fånga upp mej när ngt händer....Är såååå tacksam!!!

Nu har jag varit ensam en stund....har behövt det......samla mej och ladda inför morgondagen...

Skall ha frukostmys i morgon...behöver det...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0