Regntunga skyar.....forts.....

Lite trist väder idag..och så kallt.
 
Idag är min mamma och opererar sitt andra öga, här på lasarettet.
Körde henne dit, passade sedan på att gå till avd 14, och hämta pappas sista saker..hans klocka bl a.
Pratade med en sköterska där...
Hon sa precis samma som vi själva tycker oj oj...så fort det gick.
Hon sa även ngt så bra....att detta rör som pappa fick ditsatt...gjorde kanske så att han hoppades på att allt skulle bli bättre!
Självklart är det ju så....hoppet är ju det sista som överger människan!!!

Kändes lite märkligt....att få pappas saker i en plastpåse...och sedan gå därifrån...som om ingenting har hänt.
Kan inte beskriva den känslan.
Nu är det så defenitivt, på ngt sätt. Även om jag önskade att det skulle gå fort..och att han skulle slippa att lida....så är det ju min pappa.

Har ringt begravningsbyrån idag, så vi skall dit på torsd fm och gå igenom allt.

Sen vad händer idag?
Skall luncha om en stund med en god vän...sen hämta mamma och min äldsta. Skall bl a åka till Torp och hämta min mobiltfn, som nu är klar. Hoppas....nu att den fungerar!!!
Sen skall vi vägen om Saab...det skall ju bli bilbyte...sen vidare till försäkringsbolaget...tja...det är lite att pyssla med!
 Tjatar väldigt känner jag...detta om mina vänner.

Men igen...vilken tur att jag har ER! Vad gjorde jag utan er? Alla dessa människor...ung som gammal...som hör av sig...Ännu en gång...

Tack...ni är Fantastiska....!!!
Ett litet extra tack...till min granne...ännu en gång...du har varit helt fantastisk...!!!
Skall ju inte bara rosa er...utan även....givetvis....

Mina älskade...fantastiska döttrar...vad gjorde jag utan er?
Är ännu en gång...så Fantastiskt glad att jag har er och att jag har fått förmånen att vara eran mamma!!

Älskar er av hela mitt hjärta!!!!

Varit på Torp..hämtat mobilen..fungerar ännu så länge..hihi

Sen åkte vi till Saab, min mamma har bytt till en mindre bil, kommer att bli jättebra!!

Hemma här igen...lagade jag middag...sedan kom ett par släktingar och vi drack kaffe och nygjord paj...mmm..så gott!

Kommentarer
Postat av: Yo

<3

2010-05-25 @ 15:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0