Tidig morgon..forts....

Vaknade till inatt av sms..men brydde mej inte utan somnade igen...Så var det dags för nästa strax efter 06..tänkte vem tusan är det nu som håller på..?
Tittade ,då var det min äldsta..hon var sjuk. Hon är på kurs nu i helgen..men förmodligen fått i sig ngt el magsjuka...så då blev det snabba ryck. Upp ur sängen på med kläder...sen hämtade och körde jag henne hem. Gick o lade mej igen...somnade om till strax innan 09.
Pratat med en god vän nu på morg...så vi skall ses om en liten stund...gå strandpromenaden och sedan avsluta med fika på Snäckan...sååå mys!
Vädret är sådär...sol ibland och moln...men skönt ändå!
Varit på Snäckan...vi satt i solen och bara njöt...det är livskvalitet!
Handlade lite åt min äldsta sen...hon har verkligen varit dassig idag..men lät lite bättre nu ikv.
När jag varit och lämnat sakerna hos min dotter...blev jag hembjuden till en god vän. Vi satt på balkongen i solen...blev bjuden på bl a sallad. Såå mysigt!

Nu ikv har jag varit ute och sprungit...så skönt! Blåste lite...men solen är ljuvlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0