Tisd morgon...

Idag är det en mulen dag. Vaknade som vanligt tidigt...el vet inte vad jag skall säga..klockan var 03.30. Hmm..kanske borde sova på dagen och vara uppe på natten ist. Verkar just nu vara min melodi.

Annars är det lugnt just nu. Vet iof sig knappt om jag vågar skriva det. Eftersom jag vet att det snabbt kan ändra sig.
 
Så vad händer idag, då? Skall ha frukostbesök, nu på morgonen. Skall bli mysigt!

Sen vet jag inte hur dagen ser ut. Skall nog bara ta det lugnt..och bara vara.
Får nog iof sig träffa min äldsta en sväng...ses på en fika tror jag!

Frukosten var trevlig!
Sen var min äldsta och jag en sväng till Torp.

Mamma ringde tidigare idag, och berättade att pappa får nog åka hem i morgon. Eftersom han är så pigg som han är just nu.
Klart att det blir skönt för honom...att vara hemma. Blir bra på ett sätt, för min mamma också, samtidigt som jag förstår att hon oroar sig.
Men om det behövs så finns ju hjälp att få dygnet runt, och det känns ju tryggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0