13:e nov....forts.......

Tänk...idag är den bara en månad kvar till Lucia......

Idag har jag fukosterat med Lisa, så mysigt..!!

Träffas tidigt på morgonen, äta frukost och prata och prata....dessa frukostar med vem det än är....är obetalbara!!

Just detta att börja morgonen lugnt...ingen stress....

Idag är det ännu en gång...så trist väder!

Grått och trist och regnet vräker ner.
Skulle egentligen behövt gått ut och handlat men har ingen lust...så jag får se om andan faller på, senare...:)

Ev skall jag träffa Josefine sen en sväng...får se när hon vaknar...hihi.

Kanske skulle ta mej i kragen och baka lite.....så skönt när det är gjort, och alltid gott att ha i frysen....

Ta fram...när man får "Oväntat besök"...:)

Passar på att gratta Mr M...idag!

Bakade faktiskt lite...kolakakor...och mjuk pepparkaka igen....:) bara doften är underbar!!!

Min lilla mamma kom på em....så hon och jag gick till Cactuz när hon kom. Där mötte vi upp Josefine...mys...!!!

Nu ikväll slappar vi i soffan...ser på tv:n och hör regnet vräka ner på utsidan...Gott att vara inne!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0