22:a november....

Idag är det ett halvår sedan min älskade pappa dog.....

Tänk även...en månad sedan Ankis pappa dog....säger då det....


Behöver inte..skriva detta med tiden...som går så fort....

Idag har det snöat...mera el mindre hela dagen.

Snön har lagt sig som en vit matta...och snöar...faktiskt fortfarande...
Är så rått och kallt ute...brr.....

Vaknade tidigt idag.....varit och fått mina vinterdäck påsatta...faktiskt hög tid för det nu....
Skönt när det är gjort!!!

Sen efter det träffade jag bästaste Anki på Röda rummet....satt länge.....
Är så mysigt att träffa henne...har alltid så mycket att prata om....
Hon har så många bra åsikter och synpunkter.... är så glad att ha henne som vän!!!

Om en stund skall jag träffa Josefine....mys.....

Sen ikv skall jag...förmodligen hem till Pia...annars kommer hon hit en sväng....

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja tänk en månad sen....saknar min pappa o det vet jag att du med gör.

Ja mysigt på röda Rummet. Så mycket fina saker där.

Ha det så bra ikväll.

Kramen....

2010-11-22 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0