23:e nov....forts.....

Snöar och är ca -3c...blåser även en del...så då känns det ännu kallare.....

Började morgonen med att tvätta.....

Sen var det ett snabbt frukostbesök...innan det bar av till Gbg.....

Mysigt även om det var en blixvisit.....:)

Skall åka till Laneberg om en stund....och sen efter det hämta Yo, vi skall åka till Torp en sväng...behöver handla lite....

Tänk till helgen är det 1:a advent.....

Borde kanske kolla så att alla lampor i ljusstakarna är hela....

Är såå mysigt när man tänder dom...behöver det nu, när det är så mörkt...... 

Varit en sväng hos Karin...brr...så kallt det är ute.....
Skulle handlat med Yo, men när jag kom hem och hade lagat middag...kände jag....
Nej vill inte gå ut igen...så jag har fixat lite här hemma.....

Sen har jag nu i em..haft såå ont igen....kan nog även bero på vädret....men såå tröttsamt.
Skönt att jag skall på återbesök på fredag!

Blir en riktig slappar kväll i soffan....framför tv:n...är skönt det också någon gång.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0