24:e och en månad kvar......

Tills julafton...otroligt....

Läste för en stund sedan ngt så bra, så jag "citerar" det....

" Lyckan beror inte på hur lycklig du är,
  Utan hur lyckliga andra är på grund av dej "

Tyckte att det var såå bra!

Sovit som en prinsessa inatt..så skönt!
Kände mej därför rätt utvilad när jag vaknade tidigt i morse.
Gick upp och fixade frukost och efter det städade jag.

Yo ringt...gått hem från jobbet....liten.. hon mådde illa och ont i magen...inget vidare....:(

När jag gick till torget förut...så höll dom på att sätta upp belysning i granen.....
När jag såg att granen anlände till torget igår...skrattade jag lite för mej själv.....

Tänker alltid på när vi skulle hjälpa till med transporten., av granen från Fridhem till torget...och Anki..undrade om hon kunde ta den i baksätet på bilen eller om hon skulle behöva hämta en släpkärra....ha ha

Ja du Anki...så många gånger vi skrattat åt detta...i princip varje år!!!!

Lunchat med Lisbeth..lika trevligt som vanligt!!!

Gått och handlat efter det...brr...så kallt det var.
För första gången i mitt liv...så köpte jag... mossa idag. Har ju alltid haft möjlighet att plocka det tidigare....

Hade precis kommit hem...när Mr M kom hit....sååå mysigt.....
Likaväl som frukostmys...kan man ju ha eftermiddagsmys......!!!!

Blir nog en skön...och lugn hemmakväll...ser faktiskt ut som om det skulle bli mera snö...samt att det ser ut att bli en kall kväll och natt....då är det skönt att vara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0