29:e nov......forts......

Vaknade tidigt idag.
Kan kanske bero på att jag gjort felanm....till hyresvärden. Vet ju därför inte när vaktmästaren kommer.
Är så kallt i mitt kök. Beror på att det inte är tätt, mellan golvlisten och skåpen i köket.

Ser ut att bli en fantastisk dag. Sol...snö och kallt....

Skall luncha med Marianne sedan.


Sååå fruktansvärt kallt ute....snöat..mer eller mindre hela dagen och blåst......

Lunchade med Marianne.
 Alltid så trevligt att träffas....bolla lite tankar och funderingar fram och tillbaka.
Man behöver det ibland.

Bl a därför man skall vara rädd om sina vänner. Dom är ovärderliga...tänk om man inte hade dom!!!
Att man kan dela med sig till dom...både vad det gäller glädje och sorg. Så viktigt!

Så jag säger det igen....är så otroligt glad för alla mina vänner, som verkligen är riktiga vänner!!!!

Måste säga vilken service det är på Uddevallahem, när man gjort en felanmälan!!!

På fm...hade jag en kille här som fixade...draget och kylan i köket, och nu på em en annan,  som fixade min toa.
Snabbt och lätt! Tackar för det!!!!

Nu är det dags att fixa lite här hemma...skall bl a se om jag kan få tvättid senare...samt att jag skall röja lite i mitt källarförråd.

Hoppas att ni alla får en fortsatt bra dag, och var rädda om er där ute i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0