30:e nov.....

Så var det sista november....oj så fort även denna månaden gick!
November som annars är en trist månad och som många upplever som jobbig...bara försvann.

När jag vaknade i morse, var det drygt -10 c och snöade en hel del. Ser även att det snöat ganska mycket inatt.
Skall ut sen och gräva fram min lilla bil....
Den har ändrat färg från att vara svart..till att bli vit...:)
Ser ut att bli en fantastisk dag! Kallt...sol och massor av snö! Ser ut som ett julkort på utsidan av fönstret!


Tvättar och skall sedan luncha med Lisbeth.

Funderar på om jag skulle ta att baka vörtbröd sedan. Men vet inte riktigt om det går att knåda degen, med denna hand. Som fortf inte riktigt lyder mej!
Tror även att jag skall göra lite knäck.

Önskar alla en fantastisk dag, och var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0