Brukar inte.....

Klaga el säga att jag har ont......men måste bara..säga lite nu.....

Är så trött på att ha ont i denna tumme! Den är konstant ivägen...slog i den i bilen förut..trodde att jag skulle gå ner för räkning!!!

Man kan tänka sig såhär...du har två händer...kan utnytja en helt...den andra kan du möjligen...el inte.. anv fyra fingrar på.

Ta bagateller....diska med en hand...möjligt..? Ja...dela en pizza med en hand...el dela kött...hyvla ost osv...allt går men såå jobbigt.

Vill ha tillbaka min vä hand..blir ju lättare eftersom jag är just det...vänsterhänt....

Vilket väder idag.....Ösregn....sååå trist..är redan trött på det..och hösten är lång!

Varit hos Karin...mys...sen handlat lite och åkte hem till Yo med det. Kände mej som en inbrottstjuv...hihi
Hoppas hon blir glad!

När jag var och handlade funderade jag på att köpa...pepparkakor och ädelost...såå gott...sen kan man snart dricka lite glögg också...Hurra!!!

Nu är jag hemma...slappar i soffan...så skönt!

Kan bara inte låta bli att fundera lite...hihi...
Såg ett kort på Ricky Martin förut...tycker att han är såå snygg...likaså Peter Jöback! Undra vad det är med dessa killar...kan det vara ögonen el vad....?
Jag som tittar på händerna först...märkligt.....
Men tror att det  bl a kan bero på...att dessa män är måna om sig själva...utseende...hår...kläder osv....:)

Gillar just detta...män som är måna om sig själva!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0