Fars Dag.......forts.....

Första Fars Dag, som du inte är med mej...el rättare sagt inte närvarande......

För ett år sedan var du och mamma här på middag....tänk så fort livet kan förändras.....

Idag är det "bara" lilla mamma som är här på middag...
Är som mina döttrar säger....oavsett hur många vi är, eller blir i våran familj...så är det alltid en som fattas och en stol som är tom....

Saknar dej...så otroligt mycket......:(

Tittar ut genom fönstret nu...grått...men ändå...är det ett konstigt skimmer på himlen....och regnet vräker ner...

Himlen..gråter en skvätt...inte bara för min pappa utan för alla som förlorat sina pappor.....

Ni som har era pappor kvar...ta vara på dom...uppskatta dom...ge ett vänligt ord på vägen...säg någon gång att du Älskar honom.....

Rätt som det är...finns han inte längre där...i livet...och då är det dags att tänka...

Varför sa jag aldrig dom där orden eller det jag tänkte.....så gör det medans han lever......

"Citerar" Ted Gärdestads låt, som är bland den finaste jag vet......

"Himlen är oskyldigt blå,
som alltid när barnen är små,
Att regndroppar faller som tårarna gör
det rår inte stjärnorna för....."

Såå vacker...tillägnar min pappa den idag, igen....Älskar och saknar dej såååå......!




Vad skall vi hitta på idag då.....?
Skall nu på förmiddagen åka en sväng till Överby...tillsammans med mamma, Yo och Josefine.....
Måste bl a leta efter ett par stövlar.....


Efter frukosten hämtade mor och jag upp Yo...Josefine skulle också varit med, men blev inte så...
Åkte till Överby..köpte bl a nya stövlar och lite annat smått och gott!

När vi kom hem åt mor och jag middag. Efter det åkte hon hem.

Fixat lite här hemma...nu blir det en lugn kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0