Forts...på 3:e nov.....

Vilket väder...som det blåser...otroligt...skönt att inte vara på sjön.....!

Fikat på Röda rummet med Anki..när vi satt där kom Yo, hon hade köpt en ängel i Budapest till mej. Tack Yo...!!!

Sen träffade jag Josefine och fikade med henne.

Kom hem och pysslat lite..här hemma...fick bl a för mej att hänga upp en annan tavla över soffan i rummet.

Vad hände...jo den rammlade ner två ggr...tydligen inte meningen att den skulle hänga där! Så den åkte ner i förrådet igen och den vanliga åkte upp igen...:)

May-Britt ringde när jag höll på som bäst här...så hon och Anki kom hit på en kopp...sååå mysigt!!!!

Var på LF idag för jag tänkte teckna en livförsäkring...har bara en olycksfall....
Hur gick det då? Inte alls...fick inte teckna ngn.....
Varför?
Jo för att jag har fibromyalgi...och det räknas till en reumatisk sjukdom...och då får man inte teckna ngn....

Sannorlikheten för att dö i fibro...hmm...skulle jag vilja veta...!!!
Blev så ställd...finns tydl ngn annan försäkring som jag kan teckna...så dom skulle ringa om den nästa vecka.

Säger då det......

Nu skall jag ta en kopp kaffe och en macka...sen blir det till att slappa vid tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0