Forts...på den 27:e....

Så här ser mitt kök ut nu, i adventstid.......









Här är den ena av mina älskade adventsljusstakar.....





här är den andra....





är från Perfect Home....

Passar mej såå bra...eftersom jag älskar änglar!!!!


Vad har jag gjort idag...då....

Var på stan på fm och fikade med Pia på Winerkonditoriet.......

Sen hämtade jag Yo. Lina och Josefine...och vi åkte till Torp.....handlat lite....

Började snöa en del på utvägen...men ingenting emot nu när vi skulle hem...blåser...också...så jag såg knappt var vägen var....gick i ungf 50 km/h
Inne i stan gick det runt 30 km/h...helt otroligt...som det snöar och - 8.5 c.....

Klart nu när jag sitter inne i värmen...tända ljus..och ljusstakar...och tittar ut på snön som vräker ner.....och lyssnar på lite julsånger.....då är det riktigt mysigt.....:)

Men blir nog en lång vinter.......

Pga vädret...åker jag inte på glöggminglet i Vbg...nu ikv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0