Fredag igen......

Ja du pappa...har ständigt med mej dessa ord.....
" Se ett år bakåt, så ser du hur fort tiden har gått, men se ett år framåt, så är det oändligt "

Tänk ännu en gång så rätt han hade. Skriver ofta om detta "citat" men tycker att det säger allt!

Har avnjutit frukosten i sängen ,och nu skall jag strax hoppa in i duschen och göra mej i ordning för dagens äventyr....ha ha...

Har läst min " bonus " blogg. Blir så glad! Tack Anneli...som du vet tyckte/tycker  jag precis likadant...!!

Är så glad och tacksam för alla mina vänner....vad vore man utan dom...? Ingenting.

Förvånas ständigt över hur många, nära vänner som jag har! Är lika glad över alla!!!!
Som ni vet är ni guld värda!

Sen som ni vet har jag två fantastiska döttrar! Som jag ÄLSKAR mest av allt!!!

Ni kommer alltid att vara nummet ett för mej. Som ni vet!

Nej nu måste jag sluta....

Skall träffa Josefine om en stund för en fika. Blir nog Lejas....

Får väl även gå vägen om Yo på jobbet, och köpa lite vin!!!

Sen i em skall jag åka till Trollhättan,,,fika på underbara Strandgatan, tillsammans med bästaste Susanne!!!

Vad som händer ikv...vet jag inte riktigt ännu...men hittar alltid på ngt...hi hi

Ha nu en fantastisk dag!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0