Frukostmys......

Haft just det...frukostmys, alltså...både i måndags och idag.....
Tycker att det är så mysigt ..med just denna man.....

Vad är det som gör att jag tycker det...?

Han är bl a....social...empatisk...jag blir glad i hans sällskap och känner mej uppskattad....

Nu kanske någont tänker...jaha...sedär..nu är hon tillbaka där igen...

Javisst...det är jag och det står jag för.....
Är såå trött på alla som har synpunkter och åsikter om mitt liv!!!
Sen förstår jag att vad det gäller vissa delar...att en del bara vill mej väl.......

Men det här är mitt LIV, och jag gör som jag vill!!!!

Så länge jag trivs, och mår bra....så är det viktigast för mej!!!!


Idag är en kall...dimmig och vit dag....det vita består i all rimfrost....är som jag sagt innan...så vackert!

Så vad händer mera idag...?

Skall om en stund träffa Anki och fika på Röda rummet.....

Sen ikv skall jag hem till Pia på glögg...så mysigt och gott!!

För att ta upp ngt annat...har hört och läst att det första dödsfallet har skett i harpest......

Varför tar jag då upp detta...jo jag blev hundbiten för några år sedan....och i såren jag fick....konstaterades just det..att jag smittats med harpest...

Fick antibiotika mot det...blev bra efter det.....men min lilla mamma har alltid sagt...att det är efter det som mina problem med ledvärk...började....
Ja vem vet.....

Här är några kort från Röda rummet...där Anki och jag var förut....
















Så kallt ute...eftersom det blåser lite också...blir det ännu värre....brr..ingenting för mej som är så frusen....
Skulle egentligen emigrera denna årstiden.....:)

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja...visst e det ett mysigt o trevligt fikaställe här i vår stad !!!

Njut av glöggen i kväll...mumssss.

Kram.

2010-11-17 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0