God Jul...

Kan man nästan säga idag......

Var uppe vid 05...då fanns det ingen snö...när jag sen gick upp vid 09 såg det ut såhär









Snöar för fullt...och blåser.

Vid kusten finns tydligen inte ett enda snökorn.


Tänker på hur sårbart vårat samhälle är....
Här går man ut igår och varnar för detta väder......

Hur ser det då ut i våran stad...?

Är vägana skrapade el plogade...nej....
Stadsbussarna är inställda...förstår det inte....
Varje år likadant...oj då..kom verkligen snön som SMHI hade varnat om!!!

Tja vad händer idag då....

Blir nog en lugn dag....

Yo kommer om en stund, så vi skall ta en fika på stan...
Väntar även på att Josefine skall höra av sig....
Vilken himla tur...att hon satte på vinterdäcken igår...eftersom hon skall jobba idag!

Jag kör fortf med sommardäcken på...el kör...bilen får stå nu...tur att jag bor mitt i stan...:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0