Kalla dag.......

Måste börja med att visa...det här gjorde jag igår kväll....såg mysigare ut i verkligheten än på kort....




Lite julkänsla......


Idag har varit en riktig slappar dag....har hasat runt i pyjamas till kl...13...hi hi.

Efter frukosten i morse, gick jag upp och bakade lite.....
Gjorde mandelmusslor samt bruna bröd...som jag överraskade Josefine med!!!





Sen har jag bytt gardinerna i köket...tagit fram mina ljusstakar.....riktigt mysigt!!!!

Därför hade jag pyjamas på så länge......

Träffat Josefine på stan...så fruktansvärt kallt...men klart, beror ju även på att det blåser....

Ikväll skall jag till Karin på Perfect Home party...skall bli så mysigt...var ett tag sedan jag var på detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0