Kom på....

Måste berätta om drömmen jag hade inatt.....

Drömde att jag satt på gräset på en klippavsats och tittade ut över havet. Mitt i havet reste sig ett berg...
Tittade mej runt omkring...såg ngn komma gående mot mej...över gräset...vet inte vem....
Tittade ut över havet och tänkte...här är ju ganska fint...ialla fall....

Vaknade med ett ryck...klockan 03...var övertygad om att det knackade på min ytterdörr....låg kvar och lyssnade...men ..nej det knackade inte....sen kände jag en fantastsk kaffedoft.....men nej...det var ingen som kokade kaffe heller....
Så märkligt......

Fikade nu på sen em med Josefine......sen körde hon mej till Pia.....

Vi drack glögg och åt pepparkakor med ädelost ...mmm...sååå gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0