Lördag...27:e nov.....

Kom på igår...att dagen innan, alltså den 25:e var det 33 år sedan jag var klar...på den skolan jag då gick på.....

Är ju helt sanslöst minns det som igår....ja, ja..säger då det....

Tänk var bara 20 år när jag började...var några år sedan...hi hi....


I morse vaknade jag vid halv 8...trodde inte det var sant..men så skönt!!!

Är en kall dag..även idag...runt -8 c...kommer lätta...lätta snöflingor....såg ett tag ut som om det skulle bli sol...men ser inte så ut nu....
Börjar faktiskt snöa mera nu.....

Tänk så många funderingar man kan få ibland!

Återkommer då givetvis till min pappa...undrar hur han har det ..el hur det är...där han nu är...eller är det bara helt över...allting den dagen man dör?
Många frågor...och förmodligen lika många svar......

Vad händer idag då.....

Skall förmodligen åka en sväng till Torp sedan...ev med båda mina döttrar....

Sen skall jag egentligen på glögg mingel till VBG ikväll...men får se hur det blir med det.....





Kommentarer
Postat av: Anki

Vart tog dom 33 år vägen ............? Det har i varje fall gått fort men också hänt en del på vägen.....

2010-11-27 @ 10:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0