Pappas ring......

Ser den varje gång jag går in i mitt sovrum....tar upp den har den i min hand...då kommer många minnen....
Kan se den på ditt finger...när jag vill...inuti ringen står det...Ida 7/4 1927...alltså min farmors förlovningsring.
Kommer aldrig..att sluta  Älska el sakna dej!!!

På lördag är vi inbjudna till Askums k:a...är tydl så...att när man har en anhörig som gått bort under året.

Är nog ingenting vi gör...men vi skall sätta ljus på graven. Tycker det är så vackert!

Vet när jag jobbade nätter...och just vid Alla helgona helgen..när man åkte förbi Ramneröds kyrkogård...så såg det ut som om hela kyrkogården brann...så vackert!!!!
Alla tycker ju inte om detta...vet att min mamma egentligen inte är så förtjust i dessa ljus...men hon vet vad jag tycker...
Sen är det hon som bestämmer...vill hon inte, skall vi inte ha det...men nu blev det så, och jag Tackar för det!

Lyssnar på Lady Antebellum..." Need You Now "


Sovit dåligt inatt, hört regnet och blåsten...det är då som det är mysigt...att ha ngn bredvid sig och sova nära...nära...

Gått upp tidigt...ätit frukost och läst GP i sängen. Så mysigt!
Vädret...tja som inatt..regnet vräker ner just nu.....

Vad händer idag då..?

Skall träffa Anki, nu på fm...

Sen vid 13 skall jag träffa Josefine..blir nog att vi går till Lejas...var ett tag sedan.

Skall även gå vägen om Yo, på jobbet. Dom kom hem igår kv...haft det sååå bra!

Ev skall jag även träffa  M-B  senare i em.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0