Regnet det bara öser ner......

Tänk..att det finns så mycket regn...typiskt väder för November..grått och trist!
Hör av många..att dom hatar just..denna..månad. Grått och trist...och många blir deprimerade.

Tror även många väntar på ljuset som man får i December...bl a genom adventsljusstakar...sååå mys!
Skönt att vara inne iof sig...sitter och njuter av en kopp kaffe.....:)

Blev väckt av sms 02.30 inatt...blir galen! 

Vill ju inte ha min mobtfn på ljudlös på nätterna, men det är tydligen uppenbart att jag måste börja ha det!!!
Somnade om...som tur var.....
Skickat sms nu på morgonen till vederbörande, och hoppas att han fattade, och inte gör om det igen....

Så vad händer annars idag då?...skulle fikat med Helene, men hon ringde precis...är sjuk...

Anki och Nicki kommer hit om en stund..det blir kaffe och nybakad drömtårta.....
Kanske kan önska el drömma ngt då när man äter den...hihi....

Fick precis sms av bästaste Karin...skall dit i em...vi tycker båda två att detta väder är så trist...så det gäller att göra det bästa av det.....! Genom att ses...:)

Drömmer mej bort lite...genom att lägga upp lite kort......






Ha ha...så kul vi hade.....:)







Sååå vill jag ha det nu...hi hi....


Får väl...hämta ut mina med idag...måste nog tyvärr börja med dom....denna värk...men Helene sa ngt så bra...som jag inte tänkt på....
Att när man har fibro...så blir ju smärtan värre än hos ngn som inte har det.....och det stämmer ju.....

Nej nu skall jag fixa fika...

Sen skall jag handla lite...åka hem till Yo med det....så hoppas jag, när hon kommer hem ikv att hon blir glatt överraskad....!!!

Skriver kanske mera ikv......

Hoppas ni får en bra dag så länge...trots vädret!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0