Regntunga skyar.......forts....

Säger då det...detta november väder....så trist!

Tänk att just november alltid är så här. Grått..trist och regn...regn och regn.
Undra om det finns någon annan plats i Sverige...som det regnar så mycket, som just här...?

Går tillbaka lite till gårdagen...

Fick tvättid igår kväll...så skönt. Då slapp jag det i morse...:)

Sen kom Josefine ...så vi såg Beck tillsammans.....är sååå mysigt att ses!
Älskar dej Josefine....:)

Vad händer idag då...?

Skall luncha med Lisbeth och May-Britt...är alltid lika trevligt....!!!

Kommer nog att bli att May-Britt och jag, sitter kvar ganska länge...har ju som vanligt alltid mycket att prata om...:)

Annars blir det nog en lugn dag......:)

Dessa fika stunder är ovärderliga....efter att Lisbeth gått, satt May-Britt och jag kvar länge....och pratade...det är sådana här tillfällen.... som gör vänskapen så innerlig!!!

Tänk vad man förknippar låtar...med personer eller händelser....
Ibland är det positivt och ibland negativt....otroligt ändå.....

Har bl a en låt....Westlife med " Flying Without Wings".......
Sen gillar jag ju Peter Jöback...men det är ju inget nytt, för dom som känner mej...:)
Bl a "Snön föll"...finns många låtar.......

Sen hörde jag precis...på radion....Beyonce´....med "Halo"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0