Rimfrostens dag......forts......

Har en ny låtfavorit.....Bon Jovis.." What Do You Got ". sååå bra text......!!!

Så vackert när jag tittar ut....rimfrost på träden...får en föraning om vintern......:)

Saknar frukostmys.....!!!!

Vad händer idag då....?

Ja måndag igen...tvättar som vanligt.....

Sen skall jag ut och luncha med Marianne.....

Efter det skall lilla mamma och jag fika med Josefine...Sååå mysigt....!

Sen i em skall lilla mamma åka hem......

Skriver nog mera ikv......

Ha en underbar dag.....!!!!


När mamma och jag gick ner till torget, var jag bara tvungen att ta kort på klocktornet igen.....

Tänkte att ta kort på detta vid olika tillfällen på året....

Idag såg det ut så här.....





Inte ett löv kvar......


Lilla mamma åkte hem, efter att vi fikat med Josefine.

Jag har fixat lite här hemma....

Pia kommer hit senare, när hon slutat jobbet.

Tja ungefär så, har min dag sett ut hittills.....

Önskar alla en trevlig kväll......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0