Sol idag.....forts......

Lika grått och trist som det var igår...lika fint är det idag!

Sol...-4,5c och rimfrost på träden....så otroligt vackert.....

Är bl a detta som gör Sverige så fantastiskt!!!!

Borde snart ta mej i kragen och gå o fixa till mej......
Men såhär är det ofta...el nästan dagligen..hihi...jag sitter här vid min dator och skriver eller kollar lite.

Har i regel hur mycket tid som helst på mej.....men sen helt plötsligt, inseer jag...oj då...då har tiden rusat iväg och jag måste stressa som en galning...

Att jag aldrig..lär mej..:)

Så skall det inte bli idag.....:)

Skall iväg sedan och träffa Helene, det var ett tag sedan nu...skall bli så kul!

Sen i em tror jag att Josefine, Niklas och jag skall ses en sväng.....

Ett tag sedan jag skrev om min tumme....idag ser det förskräcklig ut...sååå svullen..känns knappt som att jag har en...tumme alltså....
Förstår inte, varför svullnaden inte kan lägga sig lite...och att känseln på själva tummen kan komma tillbaka...?
Ja ja är som det är......

Önskar alla en bra dag...!!!


Fikade i två timmar med Helene...har så kul tillsammans...hon har ett underbart smittande skratt...så det skrattades mycket idag....

Efter det, hem...åt middag.. och sedan till stan igen. För att fika med Josefine och Niklas...så mys!! Vi gick även en sväng på stan....

Hade tänkt mej ut en sväng med bilen...men när jag var ute förut...så halkade jag till....bara rena turen att jag inte ramlade....då hade det varit kört med handen...phu...

Bestämde mej då..att bilen får stå tills vinterdäcken kommer på......vilket dom gör på måndag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0