Sol...uppdaterar....

Godmorgon!!

Ser ut att bli en fantastisk dag!
Äntligen lite sol...precis vad man behöver. Finns ingenting man tröttnar så fort på ,vad det det gäller vädret...som just regn och blåst!

Kanske att jag skulle ge mej ut på en löptur, nu på morgonen...har fixat jackan..mycket slit för att få upp en dragkedja...phu....

Annars vad händer idag då...?

Skall luncha med Yo...mysigt!

Sen till Laneberg en sväng...underbart...ladda batterierna!!!

Nej nu åker löparkläderna på.....:)

Hoppas att ni får en underbar dag i det fina vädret...!!!



Var ute och sprang i morse...blåste en del...men med rätt kläder..går det bra! Kändes riktigt bra...:)
Skönt att ha kommit igång igen!

Sen som sagt, lunchade jag med Yo...mys....

Efter det åkte jag till Laneberg....blev bjuden på ljummen äpplepaj och vaniljsås.....ljuvligt!!!
På hemvägen stannade jag till på Maxi och handlade lite.

Fick granris...så nu har jag lagt lite runt krukan och lyktan på balkongen. Blev såå fint!!!

Nu äter jag middag...idag blev det soppa....varmt och gott...:)

Senare skall jag hem till Pia.

Ja det var en del av det jag hittills gjort idag.


Gör mina tappra försök att använda min vänstra hand.
Går sådär...försöker bl a...äta med sked..och borsta tänderna.....har varken styrka el ngn styrsel...men skam den som ger sig...ont gör det...men jag kämpar på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0