Söndagen den 7:e nov......

Fantastiska väder...strålande sol, men kallt....!
 Mor, Yo, Lina och jag varit på Torp en sväng....

Sen åkte vi till Blomsterlandet och tittade lite på julsakerna...älskar det!!!

Fick en sååå vacker ängel....

Hem lagade middag...sen kom Gund och Carina på fika.

Hade gjort äpplepaj...den var riktigt smaskig....:)

Länge sedan jag skrev om min hand...hi hi...el inte!
Är som vanligt...
Måste få ngn övning på fred...så att jag får upp styrkan i handen...vill så gärna även att pincettgreppet skall fungera...men icke...
Ja ja det kommer nog...tränar o tränar....

Tiden...går den fort...tjatar ofta om det....men igen...i morgon är det 2 månader sedan min lilla moster dog....

Gäller att leva här och nu...ta vara på tiden...och alltid göra det bästa av den...

Är det någonting man vill göra...så gör det...vänta inte tills ngn annan dag...då kan det vara försent...oavsett...vad det gäller!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0