Stockholm i morgon.......forts......

Godmorgon....sovit ganska bra inatt..har förmodligen att göra med att jag tog en värktabl...när jag skulle lägga mej.
Dagen igår var av ondo...vad det gällde tummen.....

Ja ja..nu lämnar jag det för idag...bara att hoppas att det vänder nu och blir bättre!!!

Stockholm i morgon....det skall bli så mysigt!

Älskar verkligen denna stad..tror till och med att jag skulle kunna tänka mej att bo där....

Så vad händer där i helgen..då?
Kommer upp i morgon em...då blir det in med väskorna på hotellrummet...och sedan ut på stan....

Sen i morgon kväll, skall jag ev träffa en god vän..antingen ses vi i hotellbaren... eller också tar vi ett glas på stan...om vi orkar...:)

 Skall bli så kul, var ett tag sedan vi sågs...närmare bestämt ett år sedan sist......
 Tänk att man har såå mycket att prata om, med vissa människor....som det ändå var länge sedan man träffade....

Det har verkligen vi...tror att det skulle kunna gå flera år...utan att man ses...så när man gör det, känns det som om det var igår....märklig känsla!!!

Samma när jag träffar Mr M...även om det inte går ett år...ha ha...men just detta att vi  också har såå mycket att prata om....är fantastiskt...

Tänk två människor möts..har aldrig setts förr...och så börjar man att prata...och då känns det som om man känt varandra hela livet......

Visst är det fantastiskt!!!!

Sen på lördag...blir det underbar hotellfrukost...sen ut på stan...med bl a Gamla stan.
Sen på kvällen blir det utgång...på ngn krog...äta och dricka gott...
Söndag fm...bär det av hem igen......


Vad händer idag då....?

Skall packa lite....
Sen ev luncha med Lisbeth.....

I eftermiddag kommer lilla mamma.....och sedan får jag se, om jag kanske träffar ngn av mina Älskade döttrar...:)

Sitter just nu och lyssnar på julsånger på Spotify....riktigt mysigt.....!!! Älskar december med allt vad det innebär...
Kan ju börja med Jul på Liseberg...såå fantastiskt...är ett måste varje år...känns som om jag blir en liten tös igen....








Advent...Lucia....Årliga tjejträffen.....Jul....Pyntet....älskar ju mina tomtar...även om jag tar fram betydligt mindre...för varje år...Att baka bl a mandelmusslor... vörtbröd...pepparkakor...göra julgodis....Köpa och slå in julklappar...(även om det inte blir så många numera...) och samtidigt dricka glögg...hi hi...
Julmaten med allt vad det innebär...

Hos oss är det alltid en jakt på mandeln..i risgrynsgröten...samma varje år...ha ha....den som får den...får ju önska sig någonting....
Kan ju hoppas på...att jag får den i år då...:)

Tänk oftast fick min pappa den...men i år...är hans plats tom...så konstigt......vem kunde väl tro eller ana det förra julen...att i år skall han inte vara med.....:(
Blir lite ledsen...när jag tänker på det.....


Lunchade med Lisbeth...även Åsa kom.....så trevligt!

Vilket väder....snöar fint...fint...sedan en stund tillbaka...men det är sååå blött...:(

Varit vägen om Yo på jobbet....när vi stod där kom Lena...var så längesedan vi pratades vid...så trevligt!!!
Så vi best att hon skall komma hem till mej ngn dag och hälsa på.....!!

Yo kommer vägen om sedan när hon slutat jobbet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0