15:e okt.....

Vilken dag...kallt och underbart.....





Var bara tvungen att ta ett kort här...går förbi här varje dag...underbart att se hur årstiderna förändras.....


Lunchat med Yo...vi satt ute..helt otroligt!

Påväg hem, ringde Lisa och undrade om jag bjöd på kaffe...såklart att jag gjorde....

Efter det besöket gick  jag ut på stan igen...träffat Pia så vi fikade. Satt ute igen...bäst att passa på..underbart..!

Nu ikv har Pia och jag varit på aw på Harry´s...jättemys!

Idag har min lilla mamma varit sjuk..hmm...inte mått bra alls...:(
Skynda dej lilla mamma..att bli bra!!

Varför skall den man träffat..åka till Barcelona i morgon...ja ja...är ju bara en vecka....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0