19:e okt...

Regn och rusk, när jag vaknade. Men nu är det ljusare...inget regn och solen bryter igenom...lite.
Tänk hur skönt det är när...det inte regnar och blåser...som det gör jämt...här i stan, tycker jag!!!

Skulle lunchat med Åsa, men vi tar det på torsd ist.

Yo och jag varit på Röda rummet. Det var länge sedan jag var där och fikade.

Fått kuvert från mammografiavd  idag...kan säga att innan jag öppnar detta kuvert far tusen tankar genom huvudet.
Kan ju inte låta bli att fundera lite...och just nu under oktober månad så blir det ju extra, eftersom det är rosa bandet.

Andades ut när jag öppnade och det stod bl a " mammografin visade inga tecken på cancer"
Då tänker jag på dom som inte får detta besked.
Svårt att sätta sig in i hur det är....men att det måste vara frukansvärt...är nog lindrigt att säga....


Ringt både min lilla mamma och faster.....försöker att få min lilla mamma att flytta hit till stan...men vet inte hur det går....

Skall om en stund träffa Josefine.

Imorgon är det dagen.....gips bort. Underbart!!!
Tänk att jag har haft detta i 6 v nu. trots allt har ju tiden gått fort. Skall bli sååå underbart att kunna anv min hand igen.
Bl a borsta tänderna...äta med sked osv...med "rätt" hand...för mej alltså...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0