2 månader...kvar....

Rubriken...ja...ännu en gång..vet mina döttrar vad jag menar...:)

Oj vad det regnade i morse, när jag vaknade...och kallt.bara 2 plusgrader.

Var så skönt att vara inne...mor och jag åt frukost framför tv:n. Tittade på nyhetsmorgon...det handlade bl a om Arboga mamman....

Kan förundras över hur mycket människor orkar med....att vara så positiv, trots att båda ens barn har mördats, samt att man själv blivit så skadad.
Men som hon sa..." Jag har också mina stunder " och visst är det så.


Vet ju själv hur det är...när man befinner sig mitt i det traumatiska el kaoset..så orkar man precis hur mycket som helst...
Märkligt hur man är...

Annars idag...vi har varit på Blomsterlandet...mamma köpte gravdekoration.
Sen var vi hos Gund på fika, Carina kom också dit.

Hem..lagade middag..Yo kom så vi åt tillsammans.
Annars inget spec.....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0