28:e okt.....

Vilket väder...fy...känns nästan som om jag skriver om detta varje dag! Men som det har regnat och blåst idag...phu..

I morse var jag hemma hos bästaste Anki och åt frukost. Så mysigt!!!
Blir lyrisk..när jag kommer hem till henne!!!

Efter frukosten åkte jag hem, gick en sväng på stan..var bl a på Guldfynd och köpte ett nytt hänge till mitt halsband.
Det andra gick sönder igår.

När jag var i Gallionen blev jag "påhoppad" av en säljare för Telenor/Telia. Blir tokig!!! Om jag vill dom ngt så går jag fram...vill inte ha det tvärt om!!!

Han undrade vad jag ringde med...att jag skulle få en present...han ville låna min mobil...när jag sa NEJ..och sa att jag var nöjd med det jag har. Skrek han åt mej..." Det säger alla "...kan det bero på att vi är såå trötta på dessa säljare, undrar jag då!!

En gång för alla, vill jag byta till ngt annat så söker JAG upp en säljare...inte på stan...utan i butik!!!!

Min mob ringde när jag var på stan då var det bästaste Anki från Gbg som ringde. Hon var påväg till Grebbestad och undrade om jag hade tid för en fika på Torp.
Självklart hade jag det.
Såå mys att ses, var ett tag sedan. Som vanligt pratat och pratar vi....:)

Sen vägen om Yo, hon skall låna min resväska nu när hon och Lina skall till Budapest.

 Ringde frissan idag, står inte ut till den 11:e utan skall bleka slingor i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0