Att regndroppar faller...som tårarna gör.....forts....

Idag är det 5 månader sedan min pappa dog.

När vi gick ut från lasarettet vid 03.00-tiden den 22:a maj...så regnade det....

Himlen grät.....

Idag 5 månader senare är det vitt på marken och solen skiner....

Trodde nog inte att min pappa skulle vara i livet...just nu..men det gick såå fort.
Han liksom inte med..på vad det var som hände...och har nog inte fattat det ännu....

Fick sms av Anki i morse...just idag ligger hennes pappa för döden...precis samma som min pappa...feber..medvetslös....

Har haft fika besök nu på fm...av bästaste Karin....

Nu skall jag strax ta en promenad till las och arbetsterapeuten....får se vad hon säger idag....

Handen är så svullen...ser sådär ut...tummen är dubbelt så tjock..som den skall vara...

Skriver mera....senare....

Har varit hos arbter...fått lite mera övningar...hon är lite oroad över tummen...och känseln.
Hon berättade att hon läst vad läkaren skrivit.....bl a att hö handen skall opereras till våren. P g a att det kommer att ta lååång tid för min vä hand att bli bra!

Sen gick jag till Anki...som fortf satt hos sin pappa. Jag kom dit vid 14.45...hon hade varit där sen 06 i morse....
Hon undrard om jag orkade komma in på rummet.....

När jag kom in där...ja vad skall jag säga....jo gå 5 månader tillbaka...
Precis som att se min egen pappa...med andning och allt.....


Anki och jag gick till cafeterian, och tog en kopp kaffe. Gott för henne att komma från avd lite....

Efter fikat...gick jag och handlade lite...kan säga att jag tänkte mycket och funderade.

Kan ju undra vad som är meningen...här ligger en gammal man och kämpar och kämpar...ist för att döden skulle komma som en befrielse....
Sedan är det unga människor som dör..knall och fall...var är rättvisan.....?
El.. det finns ingen...

Nu när jag kom hem...fixade jag lite mat...

Lilla mamma ring...hennes ena framtand har gått sönder...lilla gumman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0