Godnatt.....

Mörkt när jag skrev i morse..och mörkt när jag skriver nu...strax läggdags...

Vad har jag gjort idag...jo tänk såå mycket kul man hinner med på en dag!!!

Klippte mej och blekte slingor i morse...gick därifrån till Marit köpte ett par snittblommor.
Sen raka vägen hem till Lisa på fika...hon har varit och är fortf sjuk. Så henne förärade jag med en blomma.

Sen på stan...en sväng...

Hem..då kom May-Britt på fika...precis när hon gått...kom Karin på fika...
Mycket fika idag.....

Nu ikv var jag, bl a hembjuden till Pia på trerätters......
Så god mat och dryck...samt så trevligt sällskap!!!!

Nu kallar sängen...skall ju som sagt upp tidigt i morgon.....

Godnatt...och hoppas att alla där ute får en bra natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0