Höstrusk.....

Igår kväll...kom Angelo hit en snabbis...innan han skulle till las här, och operera.

Gissa vem som vaknade 06.00 av sms...mmm...precis...då var det han igen.
Undrade om han fick låna min soffa en halvtimma för att sova...klart han fick!

Tvättat och då åkte han till jobbet igen...säger då det....

Fikat med Marianne.....

Vilket höstväder...regn och rusk...gott att vara inne.

Men inte då...vara inne alltså...Yo och jag har varit en sväng till Överby nu i em.

Om en liten stund skall jag gå till Cactuz...där skall jag möta Josefine och Yo...mys!!!!

Glömde skriva igår...vad Yo...sa...
"När jag blir stor" skall jag....ha ha...lilla Yo...du är stor och vuxen nu....!!
Lät så gulligt.....

Men för mej...är båda mina döttrar fortfarande små...ibland....
Tänk så fort tiden går...ännu en gång...kommer dina ord...pappa.

Tänk ett år bakåt och se hur fort det gått.
men tänk ett år framåt, och det är oändligt.

Så kloka ord, lilla pappa...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0