Jag ser ut...som jag gör....

Rubriken har jag hämtat från filmen...The Guardian...med Kevin Costner...

Såg den igen...på tv härom kvällen. Gillar den....

Hur som..i filmen säger kvinnan som jobbar i baren......

Att hon ser ut som hon gör...pga av att hon njutit av livet...druckit...levt...dansat..rökt...älskat..osv.

Tycker att detta är så bra!!

Mulen dag..men ganska varmt!

Gick och hämtade Yo..när hon slutat så vi gick till Lejas.....

Annars en lugn dag!


Nu är det verkligen höst...tittar ut genom fönstret och ser alla löv som skiftar i massor av färger! Så vackert!

Ringt till ortoped mot..idag...
Har en svullen och värkande hand.....dom tyckte jag skulle avvakta ngn dag till....

Värken är helt normalt...men dom är lite oroliga att gipset trycker...därför skall jag ge det ngn dag till.

Mr M varit hos dr idag....skulle sjukskr..till 100 %, men inte han inte...gick med på 50 %.
Fint när detta är stressrelaterat...och han vägrar vara sjuksk...helt...

Säger då det...Aldrig träffat envisare karl...:)

Nej nu är det dags att gå hem till Pia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0