Kall morgon.....forts......

När jag gick upp för en stund sedan fick jag titta två ggr på termometern..-7,4 c.

Drömde inatt att det snöade massor.
När jag tittade ut förut, kom det faktiskt några flingor!

Men var bara lite...nu ser det ut att bli en fantastisk dag!

Hur är det idag då...?

Ja min hand är svullen....ömsar skinn som tusan...så nu är den handen snart lika vit som den andra...haha.
Smörjer och smörjer, för att det skall mjukas upp lite.

Fick samma känsla när jag gick upp...som jag hade när jag var nyopererad.....höll alltså på att svimma  när jag var på toaletten. Men ännu en gång...lyckades ta mej in i sängen igen.
Lite jobbigt.....

Vad händer idag då?

Skall fixa lite här hemma och sedan luncha med Åsa...så mysigt!



Fick ett så gulligt halsband av Pia igår






Blev så glad! Älskar ju änglar som alla av mina vänner vet!



Efter att Åsa  och jag lunchat, åkte Yohanna, Josefine och jag till Torp. Fikat och handlat lite mat.

I morse snöade det och nu regnar det...verkligen omväxlande!

Tänk...redan en månad sedan jag fyllde år...tiden....går snabbare och snabbare....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0