Så var det oktober.....

Drömt massor inatt...handlade bl a om att jag träffade ngn...och det var bara så rätt...där ser man...:)

Mulet och grått idag.....

Mr M här på frukost...stannade länge.....
Han har fått lite problem med sitt hjärta..så efter mej var han på lasarettet...tog prover...samt EKG.
EKG:t var inte bra....så läkaren ville sjukskriva...direkt...vilket han givetvis!!! Inte ville. Han skall tillbaka på onsd.


Lunchat med Lisbeth....sen var jag vägen om Yo på jobbet.....

Hämtat mina böcker idag..fick med muggar osv...visar dom i morgon.....

Nu ikväll blev jag bjuden av Yohanna och Josefine på Harry´s. Åt och drack gott!

Tack Älskade döttrar för en trevlig kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: josefine

<3

2010-10-05 @ 02:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0