Sista oktober......

Ännu en månad att lägga bakom sig.....


Igår kväll kom Anders...blev lite ost, kex och vin...sååå mysigt!!!

Gick upp vid 9 i morse, fixade frukost som vi njöt av i två timmar!!!!

Sen åkte han vid midd tid...skulle jobba lite på em.....

Bestämde mej för att ta en löptur. Vädret har varit grått och kallt..men inget regn.

Klädde mej för turen...men fick inte upp dragkedjan på jackan...tror jag höll på en kvart.
Till slut var jag gråtfärdig...såhär är det när bara en hand fungerar.

Funderade på att ringa på hos grannen och be honom hjälpa mej...ha ha
Vad gjorde jag då...jo satte säkerhetsnålar, som höll ihop den.
Har väl aldrig någonsin mött så mycket folk...kan tro dom undrade...hur ser hon ut...ha ha.

Var skönt...och gick bra..men ganska långsamt....gäller ju att vara försiktig nu i början.....

Fikat hos Pia nu på em...och när jag kom hem...kom Lisa på en kopp.

Nu har jag satt mej i soffan och skall bara....slappa!!!!

Fått sms av Yo...dom har det jättebra....mysigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0