Träna...träna och träna....

Är vad jag gör med handen och tummen. Vill så gärna få upp rörligheten och känseln i tummen. Samt få ner svullnaden både på handen och tummen.....

Bestämde mej i morse, att jag skall INTE operera hö tumme...men klart ,under förutsättning att den inte blir sämre...än den är nu.

Inte värt..att ha ont...både när gipset var på...men ännu värre sen det togs bort....
Ja ja blir nog bra om ett halvår el så...:)


Så här blev det...









Vaknat tidigt...ännu en fantastisk dag, med sol och vindstilla....

Lite illamående och ont i magen idag....:(

Fikat med Anki, sen hjälpte jag henne att hämta lite saker från hennes pappa.

Tänk så underligt livet är! En människa har saker runt sig som betyder ngt.
Sen en dag när vederbörande dör...så är det inte alls säkert att ngn annan vill ha det som man själv älskat.

Tur är kanske det...tänk så mycket saker man skulle ha annars....

Nu på em var Yo och jag till Torp en sväng.

Lilla mamma har fixat sin tand idag...gick smidigt och lätt...samt att det blev en billig historia. Det är man ju inte annars van vid, vad det gäller tandläkaren!!

Idag slog mej tanken...undra hur Mr M mår och om hans hjärta är bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0