Underbara dag....

Vilket fantastiskt väder..det varit idag!

Sol, varmt...lite blåst..men ändå....:)

Börjat dagen med att klippa mej. Så skönt, var riktigt långhårig....

Varit vägen om Blomsteratelje'n..blev bjuden på kaffe...riktigt mysigt!

Träffat Carina och Gund, så vi var på rådhuset och fikade. Även Yo kom dit.

Hem, åt lite...sen träffade jag Josefine och Niklas.

Josefine lånar min bil ett par dagar...eftersom hon sålde "Sune" igår!

Hon körde upp mej till las..varit på mammografi.

Gör sååå ont...lite svårt att stå i dom olika vinklarna..beror tydl på att jag är  smal...hmmm....
Skönt att ha det gjort.

Har lite svårt att förstå dom som inte går, när man får en kallelse.

Jag tycker att detta är jätteviktigt!!!

Tog en promenad från lasarettet. Träffade Helene' på torget...så vi satt ute i solen på Lejas. Så skönt.

Tänk om hösten kan få vara såhär!!! Ljuvligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0