Vår väder.....

Vilket väder det varit idag...sol och helt vindstilla..nästan som en vårdag...:)

Måndag, tja vad gör jag då? Jo tvättar..vilket jag gjort även idag.

Mor och jag på stan, vi fikat och jag fick ett nytt strykjärn. Tackar!!

Mor åkte hem på em.

Fikat på Röda rummet med Linda.

Träffat Anki på stan, så vi pratat lite.

Städat och fixat här hemma......

Nu ikv efter jobbet kom Pia hit på en macka.

Ser fram emot att åka till Sthlm...även om det är ett tag kvar. Bara ha det gott...bo på hotell..gå på stan...äta och dricka gott...mmmm.

Josefine och jag har pratat om att åka upp i Januari...hade varit såå kul. Får väl se till, att det blir så!

Stockholm har alltid haft en spec plats i mitt hjärta, undra vad det kan bero på....:)
Älskar verkligen den staden!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0