11:e sept.....

Tänk att det redan är 9 år sedan katastrofen World Trade Centrum.

Minns när det hände, som om det varit igår...vem gör inte det förresten..?

Anledningen till att jag minns...är att vi var på Rhodos då...jag satte på tv:n och fattade först inte vad det var som hände....men den blev jag snart varse.....


Till dagen, då.

Vaknade 05.30...ont...jag? Nej inte alls..el..JO...gick upp och tog tabl...

Äter  tabl "bara 3 ggr " om dagen nu. Skall sen försöka att bara ta dom 2 ggr.

Går bra, att både duscha...fixa håret och sminka mej med hö hand.

Däremot borsta tänderna...och bl a äta med sked...är värre med hö..
Är ju dubbelhänt, men vissa saker måste jag bara göra med vä!

Idag är fingrarna så svullna....

Lilla mamma kom på fm...vi skulle gå och fika på stan....men vad skall jag ha på mej?
Handen är ju för tjock...så har knappt ngt som jag kan ha på mej.
Jacka är bara att glömma.

Hur som mor o jag gick lite  på stan och sen fika på Lejas.

Undra hur många, som idag frågat mej vad jag har gjort!
Säger ju det...att har man gips...så undrar alla...men annars...det som inte syns..finns inte..

Nu på em, kom Yo på en fika, sedan var vi och vattnade hos Josefine.
Hon ringde igår..dom hade det jättebra..varmt och skönt!

Annats inget spec...måste ta det lugnt...kan inte göra så mycket heller!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0