13:e sept....

Vaknat vid 05...somnade sedan om till 07.30 då jag fick sms av Mr M. Inte svarat....sååå trött.....!!!

Mamma och jag ätit frukost och sedan ner i tvättstugan.

På em åkte vi till IKEA, åt där och gick bara runt lite. Sen vidare till Landvetter. Hämtat Josefine och Niklas.
Dom har haft det så bra! Skönt!

Tänk att jag klarade av att köra....men har sååå ont nu ikv.

Så det får nog bli en tabl innan sängdags. Annars inte tagit ngt idag...:)

När vi kom tillbaka till stan, åkte lilla mamma hem.

Yo ringt...hon ville låna min bil....för att åka till Lyse. Så klart fick hon det.

Nu vila i soffan och ser lite på tv.

Tänk så konstigt...vet om att jag har en vä tumme....men känns inte...är som att jag bara har fyra fingrar på den handen...och ett gips, som väger...sååå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0