16:e sept....

Undra, när jag skall lära mej..att det tar dubbelt så lång tid på morgonen.

Dusch...hår..smink...osv..men allt går jättebra! Är lite förvånad...men envis..som jag tidigare skrivit!

Idag ringde denna kille som har mitt tfn nr...jag sa knappt ngt..givande samtal...hi hi.
Sen har han smsat...men efter några väl valda ord i ett sms...så har han slutat!

Var på Lejas redan 10.00 idag. Där träffade jag Malin och Julia...
Julia är så söt...och så gulligt klädd!

Yo kom dit när hon slutat, så vi tog en tur till Torp. Provade lite kläder. Måste ju ha ngt som går över handen!

Annars en lugn sen em...och kvällen blir det också!

Josefine ringt...så vi pratade lite om vad jag önskar mej i födelsedagspresent. Önskar ju ingenting!

Jo isf att vi tre..skall gå ut och äta.

Klart jag önskar mej träningskläder och skor. Men dels är det dyrt!! Sen kan jag ju ändå inte träna på 6 v. Förstår inte hur jag skall klara det!!

 Klart jag gör...men längtar efter att få ge mej ut!!

Trist väder nu på em/kv...mulet och regnar av och till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0